Kannanotot, lausunnot ja mielipidekirjoitukset

Yeesi haluaa tuoda nuorten ääntä esille yhteiskunnassa, kun puhutaan mielenterveydestä ja jaksamisesta. Kannanotoilla, lausunnoilla ja mielipidekirjoituksilla Yeesi pyrkii tuomaan nuorten näkökulmia ajankohtaisiin aiheisiin, sekä reagoimaan nuoriin liittyviin keskusteluihin.

Yeesin kannanotot, lausunnot ja mielipidekirjoitukset ovat esimerkiksi liittyneet nuorten työhyvinvointiin ja opiskeluun. Rohkaisemme nuoria itseään kertomaan oman näkemyksensä siitä, kuinka nuorten hyvinvointia voidaan parantaa eri keinoin.

Kehugeneraattori auttaa sinua löytämään uusia tapoja sanoa hyviä asiota toisille. Kehut ovat peräisin yeesin vapaaehtoisilta, opiskelijoilta ja Suomen Kuvalehden artikkelista.

Kentälle tarvitaan lisää moninaisuutta ja tietoa rasismin mielenterveysvaikutuksista

Muudin Vanessa piti kaksi viikkoa sitten puheen PALOMA-päivillä rasismin vaikutuksesta nuorten mielenterveyteen. PALOMA-päivät on pakolaistaustaisten ihmisten mielenterveyteen keskittyvä tapahtuma, joka tuo yhteen aiheen parissa työskenteleviä ammattilaisia ja asiantuntijoita. Tilaisuudessa kuultavissa puheenvuoroissa esiteltiin tuoretta tutkimustietoa, hyviä käytäntöjä ja uusia työkaluja. Tästä blogista löydät katkelmia Vanessan puheesta.

Facebook Twitter InstagramDiscord