Kannanotot, lausunnot ja mielipidekirjoitukset

Yeesi haluaa tuoda nuorten ääntä esille yhteiskunnassa, kun puhutaan mielenterveydestä ja jaksamisesta. Kannanotoilla, lausunnoilla ja mielipidekirjoituksilla Yeesi pyrkii tuomaan nuorten näkökulmia ajankohtaisiin aiheisiin, sekä reagoimaan nuoriin liittyviin keskusteluihin.

Yeesin kannanotot, lausunnot ja mielipidekirjoitukset ovat esimerkiksi liittyneet nuorten työhyvinvointiin ja opiskeluun. Rohkaisemme nuoria itseään kertomaan oman näkemyksensä siitä, kuinka nuorten hyvinvointia voidaan parantaa eri keinoin.

Tilaa Yeesi-postia

Uutiskirje

Tilaa Yeesi-postia!

Yeesi-posti on uutiskirje, jolla tiedotamme ajankohtaisista asioista, saavutuksista ja hauskoista tempauksista. Tilaa kirje ja pysyt kärryillä siitä, mitä Yeesissä tapahtuu.

Kehugeneraattori auttaa sinua löytämään uusia tapoja sanoa hyviä asiota toisille. Kehut ovat peräisin yeesin vapaaehtoisilta, opiskelijoilta ja Suomen Kuvalehden artikkelista.

Kaikkea hyvää Yeesi!

Kaikkea hyvää Yeesi!

Syyskuun alussa soitin jokaiselle työntekijälle erikseen kertoakseni, että olen irtisanoutunut Yeesin toiminnanjohtajan tehtävästä. Sain onnitteluja ja kannustusta, vaikka tilanne herätti myös huolta. Johtajan vaihdos on työyhteisölle potentiaalisesti aina kriisi. Itse en ole kuitenkaan huolissani. Yeesin olemassaolo ei ole tähänkään asti ollut yhdestä henkilöstä kiinni.

Facebook Twitter InstagramDiscord